Culinaria
Cele mai ieftine
si usor de facut retete.
Home » » TORT DE CLATITE

TORT DE CLATITE

Articol de Unknown in 31 august 2015 | 13:39



 Sărbătorim rețeta cu numărul 100 pe blog cu un tort?
 Dacă răspunsul este DA, vă propun să povestim despre un tort de clătite.
 Pe cât de banal și ușor de făcut, pe atât de gustos și ieftin.

 Iată cum am procedat eu.

 Am făcut obișnuitul aluat de clătite din ou, zahăr, sare, făină și lapte.


 Am încins bine de tot tigaia pentru clătite, am pus doar doi stropi de ulei, cât să fiu sigură că nu se prinde aluatul și am copt prima clătită pe ambele părți după care am pus-o pe farfurie și am trecut la a doua.


Tot așa până la ultima clătită.


 În timpul în care clătitele se rumeneau și deveneau apetisante, peste fiecare dintre ele am pus: dulceață de căpșuni, dulceață de afine, dulceață de fructe de soc ( rețea aici: http://culinariat.blogspot.ro/2015/08/dulceata-din-fructe-de-soc.html ), miez de nucă mărunțit, biscuiți mărunțiți, cremă de ciocolată!

 Rămâne la latitudinea dumneavoastră cu ce umpleți tortul de clătite, doar să alternați aromele, în sensul că dacă pe prima ați pus căpșune, pe cea de-a doua puneți ciocolată și pe cea de-a treia fructe de soc spre exemplu.

 Pe ultima clătită puneți crema cu care doriți să "glazurați" și ...iată: deliciosul tort de clătite este pregătit pentru a fi mâncat .

 Important de știut este faptul că este și mai gustos și mai compact după ce se răcește de tot, dar nu este nevoie să-l dați la frigider.


 Dacă nu aveți răbdare îl puteți tăia și fierbinte, însă, e posibil, ca foile de clătite să se dezlipească.
 Lista cu ingrediente:
 pentru clătite:
 - 2 ouă
 - circa 70-100 gr făină
 - un vârf de cuțit de sare
 - o lingură cu zahăr
 - lapte ( circa 200-250 grame) cât cuprinde pentru a deveni un aluat moale și semi-fluid
 umplutura rămâne la alegerea dumneavoastră
 vă dorim:
 POFTĂ BUNĂ!!!
 
SHARE

Autor Unknown

2 comentarii :

  1. Fac si eu tort de clatite, dar ce-i drept nu alternam aromele cum sugerezi tu...o sa incerc asta! buna idee! felicitari pentru blog!

    RăspundețiȘtergere