Culinaria
Cele mai ieftine
si usor de facut retete.
Home » » MIC DEJUN IEFTIN ,LA MINUT

MIC DEJUN IEFTIN ,LA MINUT

Articol de Unknown in 3 august 2015 | 09:55

Dimineața parcă timpul trece cel mai repede. Nici nu ne trezim bine că trebuie să fugim la muncă, ori să ducem copiii la școală ori grădiniță motiv pentru care, de cele mai multe ori micul dejun este luat în fugă.
 Dacă v-ați săturat de calsicele cereale cu lapte sau de nelipsita omletă , vă propun un mic dejun la minut.

 Iată cum am procedat eu.:
Am luat feliile de pâine pe care le-am decupat în mijloc, cu ajutorul unui inel de bucătărie, al unei căni sau al unui pahar.

 Le-am pus în tigaia încinsă în care am adăugat o nucă de unt și le-am prăjit pe ambele părți.


 În fiecare dintre cercurile formate în pâine am pus câte un ou și le-am lăsat , la foc mic, până când oul a făcut o pojghiță semi-transparentă deasupra.


 Le-am scos, le-am garnisit și le-am servit calde.

 Ce poate fi mai simplu de atât? Un mod inovativ de a servi ouă , pe care musafirii îl vor adora și care poate fi însoțit de brânză rasă, pesto, muștar, maioneză, sos dulce, sos de roșii sau de chili...practic puteți servi cu sosul dumneavoastră preferat sau lângă o salată proaspătă.



 Este un mic dejun sățios, ieftin și rapid, iar copilașii cărora le plac ouăle îl vor adora.

 Lista de ingrediente:

 Pentru o porție

 - 2 felii mărișoare de pâine 
 - 2 ouă
 - sare după gust
 - piper după gust
 - sosuri la alegere.
 
 Ce vă pot spune mai mult decât...
 POFTĂ BUNĂ?!
SHARE

Autor Unknown

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu