Culinaria
Cele mai ieftine
si usor de facut retete.
Home » » LINTE, BROCCOLI, CONOPIDA...

LINTE, BROCCOLI, CONOPIDA...

Articol de Unknown in 5 august 2015 | 10:43



O zi perfectă, în opinia mea se încheie cu o cină perfectă, iar cina perfectă are ca personaj de poveste preparatul perfect, pe care vi-l propun și eu astăzi, fie că e o seară de vară ori de iarnă, și anume, cremă de linte cu broccoli și conopidă.

 Este perfectă atât pentru cei mari cât și pentru cei mici, gustoasă , hrănitoare, ieftină  și cel mai important pentru mulți dintre noi...nu îngrașă!!!

 Iată cum am procedat eu:

 Am amestecat lintea cu rozmarin și sare grunjoasă după care am pus-o la fiert, la foc mediu, împreună cu doi căței de usturoi spumând apa foarte des în primul stadiu al fierberii.


 După 10 minute de la primul clocot am adăugat buchetele de conopidă și broccoli, spălate înainte ( e de la sine înțeles), am corectat asezonarea ( nimic mai mult decât sare și piper negru), și am mai lăsat încă 20 de minute la foc mic.


 Lintea fierbe în 20-25 de minute, dar am vrut să fiu sigură că toate ingrediente s-au înmuiat și sunt pregătite pentru etapa următoare.

 În momentul în care boabele de linte s-au înmuiat și apa a scăzut cu circa 80% , am transferat totul în vasul robotului de mână și am pasirat pentru circa 30 de secunde transformând totul într-un piure cremos.


 L-am pus în vasul pentru servit și am decorat cu câte un buchețel de conopidă și broccoli, o felie de usturoi și câteva boabe de porumb crude, și am presărat cât se ia în două degete praf de ardei dulce.

 Crema de linte cu broccoli și conopidă este gata pentru a fi servită!


 Lista de ingrediente:

  - 250 gr linte
  - o crenguță de rozmarin
  - sare după gust
  - piper după gust
  - doi căței de usturoi
  - câteva buchete mici de conopidă
  - câteva buchete mici de broccoli
  - boabe de porumb pentru ornat
  - un vârf de cuțit de praf de ardei dulce ( sau iute dacă vă place mai mult)

 Noi am servit cu pâine prăjită!


 POFTĂ BUNĂ!
SHARE

Autor Unknown

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu