Culinaria
Cele mai ieftine
si usor de facut retete.
Home » » GUSTAREA LUI POPEYE

GUSTAREA LUI POPEYE

Articol de Unknown in 5 iulie 2015 | 12:23



Se spune că dacă nu cade pică. Până acum râdeam de fiecare dată când auzeam această afirmație, dar, scotocind , la propriu prin vitrina frigorifică a unui market, mi-a picat efectiv în mână un pachet cu spanac congelat.

 Deși,de obicei, nu îl folosesc, de această dată, oarecum mecanic am pus pachetul în coșul de cumpărături și am renunțat la ideea precedentă.

 Ajunsă acasă l-am lăsat la dezghețat fără să știu exact în ce urma să se transforme. Poate spananc cu smântână și ouă? Dar n-a fost să fie așa. Mi-am dat seama că pot face ceva ce Timeea mea nu mai gustase până acum și ideea experimentării mi-a surâs.






 Am pus la fiert orez cu câteva fire e șofran, iar când aproape a fost gata am adăugat sare și praf de curcuma. Nu l-am lăsat să sece ca pentru pilaf, a rămas apă cât de două degete peste orez și l-am turnat peste spanac amestecând cu grijă. Am adăugat un ou, făină, piper, un praf de copt, și usturoi mărunțit . Am amestecat cu grijă și am pus compoziția într-o formă termorezistentă. Eu am presărat fulgi de ceapă înainte de a pune toptul la cuptor, dar, foarte bine se poate coace și fără.



 Depinzând de cuptor se lasă până în momentul în care testul cu scobitoarea arată că este gata să fie pusă pe masă, ceea ce la mine a însemnat 20 de minute la temperatură de 170 de grade.

 Odată scoasă din cuptor, gustarea noastră, a fost pusă regește pe un tocător curat și acoperită circa 5 minute cu un prosop foarte curat. Acest pas împiedică formarea crustei tari ce va crea dificultăți în mometul tăierii.
 Tăiați, deci, în ce formă doriți și ...savurați!!!!!





 
 Lista de ingrediente:

  un pachet spanac congelat ( cca 300 gr)
  50 gr orez
 două fire de șofran
 sare
 1/2 linguriță praf de curcuma
 100 -150 gr făină
 un ou
 un vf de cuțit de piper
 un praf de copt
 doi căței de usturi
 fulgi de ceapă opțional

 POFTĂ MARE!!!!
SHARE

Autor Unknown

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu